Re: Dyski twarde Hitachi.

Autor: KaNo <fluor_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Tue 12 Dec 2006 - 23:03:12 MET

Lukas <jakiœ_tam_antyspam@poczta.fm> napisał(a):

> w ostatnim półroku z 40 NB IBM ,które przewinęło się przez moje ręca
siadło
> 6 dysków.... Hitachi natomiast na ok 100dysków WD siadły 3szt

Dlatego podalem tylko liczby, bez zadnych wnioskow. Zeby takie obserwacje
byly uzyteczne trzebaby podac model, a najlepiej numery seryjne padajacych
dyskow. Niestety nie zrobilem tego. Ta sama firma potrafi wypuscic bardzo
dobre modele, a nastepnie przycisnieta przez konkurencje niedopracowana
serie.
Pozdrowienia