Witajcie,
Mam taki problem: odlaczylem skaner (E 4990) na 3 dni od kompa, w
miedzy czasie zmienilem monitor oraz automatycznie Windows dokonal
aktualizacji. Po ponownym wlaczeniu skanera komputer nie potrafi sie z
nim polaczyc ani przez soft Epsona, ani przez Silverfast'a.
Instalowalem kilkakrotnie sterowniki z wylaczonymi wszystkimi
anty-wirusami oraz zaporami i ciagle to samo. Komputer niby widzi
skaner ale soft nie moze sie z nim skomunikowac.
Czy spotkaliscie sie moze z tym problemem lub wiecie jak jemu
zapobiec???
Na marginesie - help desk Epsona tez nie wie co moze byc.
Bede wdzieczny za wszelka pomoc.
Piotr
ps. Nie zainteresowanych z gory przepraszam.
Received on Tue Dec 12 20:05:06 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 12 Dec 2006 - 20:51:07 MET