ASUS A8N5X Nforce4(5X)

Autor: luis <grudniewski-j_at_jaak.com.pl>
Data: Tue 12 Dec 2006 - 09:21:15 MET

Witam
Chciałem złożyć kompa na płytce Asus A8N5X NForce4(5x), w związku z tym mam
pytanie czy warto kupować taką płytę. Znalazłem w jednym ze sklepów w dosyć
przystępnej cenie (211 pln). Jakie są możliwości OC - planuję wsadzić w nią
Athlona 3000 lub 3200 Vience. Czy wentylator na chipsecie bardzo daje się we
znaki. Co oznacza to "(5x)", widziałem też wersje (4x) i nie wiem czym się
one różnią, na stronie Asusa nic o tym nie napisali. Jeżeli ktoś miał jakieś
doświadczenia z tym sprzętem, to proszę o rezenzję.
Pozdrawiam
luis