Reinstalacja Win XP w IBM

Autor: pmj <pmj_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Tue 12 Dec 2006 - 08:57:14 MET

Witam,

mam problem z reinstalacją Win XP Pro z ukrytej partycji w IBM ThinkPad t40.
Nie bardzo wiem, dlaczego nie mogę uruchomić tzw. IBM Predesktop Area, który
powinien umożliwić przywrócenie zawartości dysku do stanu
prawie "fabrycznego". Gdy przy restarcie laptopa klikam Access IBM, nie ma
żadnej reakcji (poza jakimś mignięciem matrycy), natomiast gdy klikam ctrl+F1
wchodzę do "normalnego" BIOS-a (wersja z czerwca 2006).
Jeśli ktoś wie, co mogło spowodować te problemy, niech da znać. System
reinstalowałem już chyba 3 razy, ale dopiero teraz mam problemy. Może ktoś
wie, jak to ominąć? Próbowałem przeczytać opis na stronie lenovo, ale nie
znam się na tym i generalnie raczej coś popsuję niż naprawię.

Pozdrawiam,
pmj