Re: leciwy komp-co dalej?

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Mon 11 Dec 2006 - 23:07:50 MET

Raist napisał(a):
> Witam wszystkich
> chciałbym odświeżyć kompa który już 5 rok śmiga bez większych awarii, ale
> czasem sobie już biedak nie radzi (mimo czyszczenia dysku od czasu do czasu
> i reinstalacji systemu)
>
> Używam go przede wszystkim do obróbki zdjęć, oglądania filmów, ale z kolei
> zero gier (nie licząc mahjonga i scrabble :))
> i tu prosiłbym o poradę, co musiałbym mu wymienić (dołożyc RAM-to wiem ;))
> podaję jego chyba najpotrzebniejszą specyfikację:
> - procesor: AMD Athlon Thunderbird 1000 MHz Socket A (462) MMX 3D Now! / Bus
> speed 133 Mhz
> [...]

BAAARZO podobny problem miałem u klienta.
Na allegro kup jakiegoś Athlona który pójdzie na 266 (Thounderbird
Maksymalnie to 2600XP. - ale te są niedostępne. Łatwiej znalexc 2200 XP
Jeśli chodzi o ram - 512 to minimum jakie mussz dołożyć, zrób tak bys
miał 1GB ale przy sd ram może to torhe kosztować. Zainwestuj też moze w
jakiś bardzo szybki dysk. Współczesne dyski twarde potrafia mieć
transfery rzędu 50MB/s

--
Szukam pracy, coś przy naprawie komputerów lub w magazynie -
- rejon Warszawa Południowo Zachodnia i okolice.