Re: jaka niedroga grafika AGP?

Autor: R.R.R. <rafal_at_ubuntu.ubuntu>
Data: Mon 11 Dec 2006 - 21:27:41 MET

Podłączę się do tematu - posiadam grafikę ATI Radeon 9200 a zależy mi na
karcie nVidia (dla pytających dlaczego: kłopoty ze sterownikami pod
linuksa - gierki muszę odpalać na starszych sterownikach a googleearth
na nowszych, a ATI wycofało się ostatnio ze wspierania mojej karty
nowymi wersjami sterowników :]). Zależy mi, by karta była:
- AGP x8,
- nie gorsza jeśli chodzi o wydajność od posiadanej obecnie,
- tania :)
- nowa z gwarancją byłaby fajna, ale jeśli uważacie, że lepiej kupić
używaną (zwłaszcza jeśli kryterium jest cena) na alledrogo to chętnie
posłucham co kupić.

Pozdrawiam!
Rafał R