Re: P2B czy P6BAT-A+ ?

Autor: paniek <paniek_at_o2.pl>
Data: Mon 11 Dec 2006 - 19:05:50 MET

JoteR napisał(a):

> A jaki masz do tego dysk? Bo ten ECS ma kontro... ops, interfejs ATA/66, a
> Asus ino ATA/33.

Dyski mam różne, 33 też się znajdzie, ciekawi mnie tylko czy wsadze na
tego Asusa PIII900 przez przejściówke (producent podaje że po update
boisu jest to możliwe). Swoją drogą to jaka może być przyczyna resetów
tego ECS ? Niezależnie od tego czy proc chodzi podkręcony czy nie, ramy
też różne konfiguracje i dalej reset. Zasilacz też był sprawdzany i
napięcia ma bardzo przyzwoite. Czyżby plyta taka niestabilna była ?