Re: subnotebook - jaki wybrac?

Autor: wojtek <photoman_at_o2.pl>
Data: Mon 11 Dec 2006 - 18:20:31 MET

Witam

MIAlem podobny problem, a mam juz pda axim x30 i fajnie sie sprawdza jako
mp3 player, notatnik , czytik ebokow, ale niestety do komputera to mu
daleko. Wybralem della D400, na allegro sporo tego, poki co jestem na prawde
zadowolony, wydalem nan 1300 zl. Ma wifi, dysk 40 g, 512 ramu, jedya lipa to
brak napedu optycznego, ale z tego co widze mozna zakupic kiszen slim i do
tego jakis naped optyczny w sumie to koszt ok 300 zl,

Pozdrawiam Wojtek