Linksys WAG54G V1.2 - zrywanie połączenia komputer-router.

Autor: KatMPB <katmpbWYTNIJTO_at_tenbit.pl>
Data: Mon 11 Dec 2006 - 17:18:31 MET

Dzień dobry,

Opis problemu:

Modem łączy się z Internetem, ale komputery podłączone do niego poprzez
kabel sieciowy (nie dotyczy to laptopa podłączonego do sieci
bezprzewodowej), wciąż zrywają z nim połączenie, można co prawda oglądać
strony WWW, bo to nie wymaga dużo czasu, ale gdy już coś chcę wysłać czy to
na serwer, czy też email, to nie mogę, bo jest zerwane połączenie, albo nie
jest zerwane, ale nic powyżej ok. 30kB nie wychodzi.
Kontaktowałem się z ISP (neostrada) i tam na pewno jest wszystko dobrze o
czym świadczy bezproblemowa praca na sieci bezprzewodowej.
Podsumowując myślę, że zepsuł się hub w routerze, jako jeszcze jeden
argument może o tym świadczyć również to, że zanim wogóle uzyskam połączenie
ze stronami WWW na komputerze, upłynie dobra godzina, aż router mi na to
pozwoli (oczywiście nadal jest zrywane połączenie router-komputer, ale
rzadziej) łączyć się ze stronami WWW.
Występuje to na trzech komputerach, jeden z systemem: WinXP SP2 i VISTA,
drugi z Win 2003 Server i trzeci z Linux RedHat 7.3.
Karty sieciowe są sprawne, bo jest niemożliwe, aby nagle trzy popsuły się w
tym samym czasie na różnych komputerach.

Proszę o pomoc i wskazówki.

Poz,

Marek Bilski
email: marekbilski@wp.pl