GA-8I915P DUO i DDR2 667

Autor: legus <legus_at_polbox.pl>
Data: Mon 11 Dec 2006 - 15:29:57 MET

Witam,
Zastanawia mnie czy na plycie glownej gigabyte, strona nic w tej kwestii
   mi nie pomaga, mozna bedzie zainstalowac pamieci DDR2 667. Zakladam,
ze tak, ale przed jutrzejszym dniem chcialbym miec pewnosc. Obecnie
pracuja na niej DDR 400, ale jutro chce je zamienic na DDR2 667.
Jezli ktos ma doswiadczenie z ta plyta w podobnej konfiguracji pamieci
prosilbym o pomoc.
Plyta umozliwia obsluge pamieci DDR i DDR2, nie wiem, czy jednoczesna
(jakos nie wyobrazam sobie tego).
Pozdrawiam legus