Re: Awaria? Wirus? Komputer sie nie wlacza,ale

Autor: BrunoN <brunon99_at_MIELONKA.o2.pl>
Data: Mon 11 Dec 2006 - 15:24:47 MET

marcini wrote:

> Jakims dowcipem mi zajezdza caly ten watek...

Eee, zdarza się, ta np. gada:

http://www.overclockers.pl/txt.php?id=albatron_kx400-8x

Ja bym autorowi wątku polecił wsłuchać się, co ma komputer do powiedzienia.

--
to byl robak, chronologiczny pasozyt, zegarmistrz swiata w biciu godzin.
a zywi sie cukierkami "kukulskami", drobno zmielonymi w trybach zebatek