Re: Maly zgrabny laptop dla zony - doradca finansowy. Acer, Fujitsu, inny ...???

Autor: Peter <pkirylcz_at_o2.pl>
Data: Mon 11 Dec 2006 - 14:47:43 MET

tommy napisał(a):
> "Peter" <pkirylcz@o2.pl> wrote in message
>
> Ostatnio kupilem cos takiego http://www.ecoustics.com/pcw/reviews/121576
> Z windowsem licencjonowanym, niestety z importu i pewnie w sklepie nie
> kupisz. A i zmiescilem sie w Twojej cenie, dalem za niego 2150zl. Bateria
> trzyma 4,5h.
> Jak to ma byc w ciaglym ruchu to nie bralbym nic wiekszego jak 12 cali.
>
> Pozdr

Czyli jednak postawic bardziej na ta 12''.
Bede musial wiec czegos jeszcze poszukac.
He, widze ze mediona kupiles. Jestem akurat w Niemczech i jest to
sprzet dystrybowany przez sklepy Aldi. Wiem tez, ze Aldi szajsu nie
wypuszcza. Stara sie sprzedawac tanie i dobrej jakosci rzeczy.

A, i dzieki PSYLO za opinie Acera na temat jakosci.