Maly zgrabny laptop dla zony - doradca finansowy. Acer, Fujitsu, inny ...???

Autor: Peter <pkirylcz_at_o2.pl>
Data: Mon 11 Dec 2006 - 14:07:50 MET

Witam,
tak jak w temacie poszukuje malego i zgrabnego laptopa dla zony.
Nadmienie ze zonka podniecala sie takimi malymi 12'' gowienkami 2x
drozszymi od standardowego 14'' czy 15''.
Laptop ma sluzyc jako przenosna maszynka. Jakos szczegolnie wydajna nie
musi byc.
W wiekszosci pewnie jakis word, excel i programy wewnetrzne. Obsluga
poczty itp.

Jakie sa opinie laptopow Acera??
Mysle o jakims Aspire 3680. 2,5kg
Parametry calkiem calkie, tylko ze teraz widze ze to jest jakis
Celeron.

Bardziej ufam jednak Fujitsu-Siemens, powiedzmy AP V2085, albo AP
V3405. Nie wiem czemu go takiego brzydkiego zrobili, ale to ich sprawa.
To wazy 2,9kg.
Tutaj daja nam chyba Centrino.

Chcialbym sie zmiescic do 2200zl brutto. Duzego pola manewru nie mam
jak widze.
Wiem ze Fujitsu ma za to bardzo dobry serwis, wiem to od ich
pracownikow.
Jakie sa wasze opinie.

Laptop leci na firme.
Osobiscie bym wybral Acera. Mniejszy i tanszy. WYSTARCZY.

Pozdrawiam,
Peter.