Re: Otoczenie sieciowe XP a Me

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 11 Dec 2006 - 13:24:21 MET

"Jacobs" <jacobs997_@o2.pl> wrote in message
news:elhj1r$gc0$1@achot.icm.edu.pl...
> Witam!
> Mam problem. Mam na kopie zainstlowanego XP-ka, a moj sasiad Windows
> Me. Jestesmy razem w jednej sieci, z czego kabel sieciowy wchodzi do
> mnie do HUB'a i ja rozdzielam sygnal do 3 osob (w tym do niego), ale
> wlasnie w tym sek ze ja widze jego udostepnione zbiry, a on moich nie.
> Dodtakowo jak cos od niego kopiuje to idzie strasznie wolno (5MB - ok.
> 4 min). Co moze byc przyczyna tego stanu rzeczy?

Szukalbym problemow: nie wlaczone DMA dla dysku, problemy z poprawnym
zuemienim obu komputerow i/lub jeszcze tego dodatkowego trzeciego, zle
skonfigurowanej karty/starych driverach. jakims konflikcie sprzetowym.
Postaw serwerek ftp np filezilla i sprobuj wtedy pokopiowac dane - jesli
bedzie szybciej to problem z windowsem, jesli tak samo to albo soft albo
hardware.