Problem z jakościa wydruku HP LaserJet 1300

Autor: Mały <littleluke_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 11 Dec 2006 - 13:15:56 MET

Witam,

Mam problem z drukarką laserową HP LaserJet 1300. Kilka dni temu stałem się jej
właścicielem i od razu zauważyłem, że ogromnie brudzi. Na kartce oprócz
powtarzających się regularnie ciemnych plam pojawia się echo wcześniej
wyrukowanych wierszy.Dysponuję też dwoma tonerami - jeden zużuty w ok. 40% i
drugi - prawie pusty (98%). Objaw ten jest o wiele bardziej intensywny w
przypadku nowszego tonera. Wygląda więc na to, że zakup nowego tonera nie
rozwiąże prolemu - który, jak mi sie wydaje, dotyczy samej drukarki.

Bardzo proszę o Wasze opinie i rady - co może być przyczyną i jaki będzie
orientacyjny koszt usunięcia usterki.

Z góry dziękuję.

Pozdrawiam serdecznie,
Mały