modernizacja koputera

Autor: luis <grudniewski-j_at_jaak.com.pl>
Data: Mon 11 Dec 2006 - 12:42:09 MET

Witam
Postanowiłem trochę zmodernizować kompa i przesiąść sie z socket A na coś
nowszego.
Komputer służy głównie do przeglądania netu czasem kodowanie avi na dvd, od
czasu do czasu jakaś gra (dobrze by było pograć w min 1024x 768 przy nie
najniższych detalach)
Moja propozycja jest taka:
- Asus A8N-SLI SE nForce4 sATA
- AMD Athlon 3700 San Diego S939 1 MB
- GALAXY 7300GT 128DDR3 1.4ns 500/1400
Reszta zostaje stara tj.: Segate 7200.9 160 GB; 1GB (4 x 256) ram - Twinmos
PC3200 CL2,5; ModeCom MC-350.
Jest też drugi wariant: procesor AMD 3000 Vience a na konto zaoszczędzonej
kasy (ok 70 pln) zamiast 7300 GT - 7600GS
Nie chcę narazie kupować nic na AM2 ponieważ musiałbym zmieniać pamięci na
DDR2, posiadam też dobry cooler pasyjący na S939, a kasa jest tu głównym
czynnikiem ograniczającym.
A tak wogole to czy jest sens kupować kompa przed świętami i końcem roku,
czy może w styczniu będzie trochę taniej?
Pozdrawiam
luis