Re: BIOS nie widzi dysku :-(

Autor: Vranix <vranix.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 11 Dec 2006 - 09:43:10 MET

Witam ponownie,

Odgrzewam temat.
Coz, sprzet kupowałem w Komputroniku. Nie wiem czy to ich wina czy sie wypieło
w czasie transportu (to mozliwe w ogole?), ale co ciekawe wtyczki byly nie
wpiete od strony dysku. I przy okazji: plombowanie moze miec wplyw na
gwarancje? Bo mnie to sie kojarzy z plombowaniem maski samochodu, a nie
slyszalem zeby ktos stracil przez to gwarancje na auto ;-).

Niestety teraz mam inny problem. Zainstalowalem system i bylo OK. Niestety
wczoraj dysk zaczął mulić, np gdy zamykam okno explorera to zapala sie
kontrolka dysku (czemu?) i albo cos zapisuje albo czyta, trwa to dlugo (kilka
albo kilkanascie sekund) w tym czasie nawet mysza 'skacze'... to samo jak
wklepuje w cos w programie f-k. Czasem zapis trwa 2-3 sek. - tak powinno byc z
grubsza a czasem z 10, co juz jest dziwne, nawet na starym bylo szybciej, no i
winda uruchamia sie teraz woooolnoooooo... :(.

Sprawdzilem dysk na stronie Seagate, test SMARTu i short test nie pokazuja bledow.

Macie moze jakies sugestie, bo jestem sfrustrowany ta sytuacja :|...