Re: filtrem przeciwpy³owym, jaka strata przep³ywu.

Autor: 666 <szescszesc66_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 11 Dec 2006 - 07:58:23 MET

U¿ytkownik "|3eR|<0" <.@.> napisa³ w wiadomo¶ci
news:elhpje$t4r$1@inews.gazeta.pl...
> Mam 3 wiatraki (2x 12mm i 1x5mm ka¿dy pracuje na 5-12 volt)pompuj±ce
> powietrze do ¶rodka, nie mam ¿adnego który pompuje zboudowy. W obudowaine
> mam nadci¶nienie, wiec powietrze samo z siebie nie dostanie sie do kompa,
> no chyba ze jest wy³±czony.

Jest mozliwosc, ze kiedy zapchaja sie filtry (i nie mam tu na mysli
kompletnego
zapchania, tylko "mopa" z kurzu), to latwiej bedzie im sie wciagac przez
inne
dziury niz ta "oficjalna". Z mojego doswiadczenia wynika ze z filtrem jest
gorzej,
bo kurz laduje sie w trudniej dostepne miejsca.
No ale jesli przy jakiejs konfiguracji mialo by to zadzialac to pewnie przy
twojej.
Zawsze tez mozesz sprobowac uszczelnic, ale potem kiepsko sie otwiera
obudowe,
a np. cd, usb z przodu wciaga przez srodek, brudzi sie wokol przycisku power
itp.