Re: Komputer za 2000 zł

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal-wykasuj-_at_gazeta.pl>
Data: Sun 10 Dec 2006 - 23:08:58 MET

On Sun, 10 Dec 2006 18:56:10 +0000 (UTC), Budzik wrote:

> ??? Dlaczego?
> 500 zł - plyta + procek
> 400 - pamieci
> 200 - obudowa + zaslacz
> 270 - dysk
> 130 - DVD
> 100 - peryferia
> zostaje 400 zł na grafe - To chyba bedzie całkiem fajny zestawik.

Dolicz system i na grafę zostaje 100 zł. Po drugie nawet jeśli autor
wyskrobie skądś jeszcze 500 zł, to i tak wyjdzie z tego jakiś low-end z
czasem życia poniżej roku.
Nie ma co gadać - w cenie poniżej 2kzł xbox będzie miał nieporównywalnie
większe możliwości od każdego PC, nieporównywalnie większy będzie również
czas jego życia. Oczywiście zależy to również o jakich grach tutaj mówimy,
bo nie wszystko jest na Xboxa dostępne, ale jeżeli autor lubi Fifę, GTA,
NFS i Halo, to Xbox jest najlepszym rozwiązaniem.

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//