DFI CS61-EC, kilka pytań

Autor: Darek Kotarba <dkotarba_at_gazeta.pl>
Data: Sun 10 Dec 2006 - 22:51:47 MET

Witam.

Pytań związanych z tą płytą główną mam kilka.
1. czy z jakimś biosem będzie mogła obsłużyć Pentium III 1400 Tualatin
2. GDzie w ogóle można znaleźć bios do tej płyty, bo na stronie DFI
wychodzą mi same krzaczki i nie mogę nic pobrać. A ściślej, to znalazłem
gdzieś bios do tej płyty, ale nic o nim nie wiem oprócz tego, że ma
oznaczenie CS61EC0131.
3. Czy zestaw z punktu 1 będzie mógł służyć jako magnetowid nagrywający
w pełym PALu MPG2 8000Mb/s (oczywiście po dołożeniu karty TV i innych
potrzebnych rzeczy)

Dziękuję.
Darek Kotarba