Re: jakas fajna mysz optyczna?

Autor: Grzegorz Różański <radmor_at_tenbit.pl>
Data: Sun 10 Dec 2006 - 21:33:57 MET

Użytkownik "ptaszeek" <zapytaj@mnie.pl> napisał w wiadomości
news:457ade8d$1@news.home.net.pl...

> polecam nowe modele microsoft optical mouse, moga byc nawet bezprzewodowe,
> baterie trzymaja do 4 miesiecy
>
> warto

Bylem w sobote pomacac rozne myszy w Saturnie i przede wszystkim myszy
microsoftu tanie nie sa, a o wlasnie w miare tania mysz mi chodzilo. Znowu
A4 Tech X 718 powiedzmy, ze jeszcze cenowo ujdzie, ale zrobiony jest z
materialu, ktory srednio jest przyjemny - taki sliski plastik to nie to o
czym marze. Za to obok lezala X 710 i ta juz byla z fajnego materialu i
tansza. Domyslam sie, ze skoro tansza i model nizszy to gorsza. Warto by
bylo ja kupic? Albo moze jednak cos innego, ale tak do 100zl, a najlepiej
jeszcze mniej ;)

pozdrawiam