[czy warto?] laptop ASUS A6JC-Q138(H)

Autor: wk <buhahaABC_at_poczta.onetABC.pl>
Data: Sun 10 Dec 2006 - 20:13:14 MET

Witam

Musze kupic laptopa, do wydania mam max. 4270 zł brutto.

Najbardziej zalezy mi na:
- procesor Intel Core2 duo 1,66GHz+,
- karta graficzna Nvidia Geforce minimum 7300,
- ekran 15.4" WXGA (1280x800) color shine,
- solidne wykonanie i trwałość,
- gwarancja 24 miesiące door-2-door.

Wszystkie te cechy ma Asus A6JC-Q138H. Nawiasem mówiąc ten laptop ma
dosłownie wszystko (m.in. kamera, czytnik kart, wifi, modem, ...) co można
sobie wyobrazić! :-)
Jego paramerty:
http://mcomp.com.pl/asus_a6jc-q138h_t5500_80_512mb_dvdrw_154_xp/-176995/
Niestety w sieci znalazłem moze ze 3 pobieżne opinie użytkowników na jego
temat :(

Mam więc prośbę do wszystkich użytkowników tego laptopa a także całej serii
A6JC o opinie na jego temat.
Co do samej firmy i jej rozwiązań konstrukcyjnych nie mam żadnych
zastrzeżeń.
Ale w przypadku laptopów ważna jest niezawodność oraz trwałość.
Proszę o informacje:
- czy ktoś miał z nim jakieś problemy, coś się porysowało / złamało /
odpadło?
- czy jakiś komponent sprawiał problemy?
- czy mocno się grzeje podczas intensywnej pracy?

Będę bardzo zobowiązany za wszelkie za i przeciw.
A może coś niekoniecznie Asusa i z jego parametrami w tej cenie?

pozdrawiam, wk