Ile laptop traci na wartości?

Autor: Michał <login=mmichal_at_server=tlen.pl>
Data: Sun 10 Dec 2006 - 17:40:00 MET

Witam

Czasami przydałby mi się do pracy laptop... tylko kwestia w tym że dokładnie
góra 5 dni w miesiącu... no i może oprócz tych 5 dni jeszcze 1-2h dziennie w
tygodniu. Czyli raczej mało.

Chce kupić coś firmowego z porządną matrycą SXGA+ (zależy mi na wysokiej
rozdzielczości), procesorem min. 1,3 GHz; pamiecia RAM 512 MB za około
1500 - 2000 zł.

Zastanawiam się ile na nim "stracę" w ciągu powiedzmy najbliższego roku?

Czy będzie to strata rzędu 1000 zł czy raczej bliżej 500 zł? Bo tak sobie
myśle że jak ma być 500 zł rocznie mnie to kosztować to ten laptop spokojnie
o wiele więcej niż 50 zł na miesiąc zarobi :)

Jaki może być przykładowy spadek wartości?

Co sądzicie o laptopach DELL C6xx? Tymi z matrycami 1400x1050 px. Czy to
dobry wybór?

Pozdrawiam