Re: Stary komputer P100 i 166

Autor: Henry\(k\) <uraevpb_at_bc.cy>
Data: Sun 10 Dec 2006 - 17:20:19 MET

Użytkownik "sTav" <marmro9@o2.beztego.pl> napisał w wiadomości
news:elhbkt$nhn$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
>
> Zależy ile jest tej pamięci. PDF'y (zwłaszcza duże "objętościowo") i
> programy do ich przeglądania są raczej mocno pamięciożerne, więc _do tego
> celu_ może się zdecydowanie nie sprawdzić.

Jak wsadzi 4 simmy 16 megowe to nawet będzie ładnie to działało.

Tak OT jak se przypomnę, że na takich płytach wlutowywano atrapy pamięci
podręcznej procesora... że się kurcze im chciało wtedy. Sam dostałem taką
płytę kiedyś. Pięknie wlutowane 4 atrapy scalaków (a chyba raczej uszkodzone
odrzuty z produkcji) i ścieżki biegnące od nóżki do nóżki pomiędzy 4-rema
kostkami i tyle..

--
Henry(k)
Mail <-> Rot13