Re: Stary komputer P100 i 166

Autor: Henry\(k\) <uraevpb_at_bc.cy>
Data: Sun 10 Dec 2006 - 16:09:39 MET

Użytkownik "Norbert" <norbas@op.pl> napisał w wiadomości
news:elgs4f$1os$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam.
> Znalazlem w piwnicy stary komputer ktorego nie uzywalem juz chyba z 10 lat
> lub wiecej.
> Chcialbym go uruchomic ale nie wiem jak gdyz jest nietypowy.
> Tzn nie ma na plycie gniazda zasilania i zasilacz tez nie ma takowego.

Jest.
Na zdjęciu jak masz gniazdo klawiatury DIN to obok jest właśnie gniazdo
zasilania - rząd blaszek z plastykiem z prawej.
Wtyczki leżą Ci na gniazdach PCI
Weź te wtyczki razem, tak aby czarne były obok siebie, i wsadź w te gniazdo.
Mają one takie wypustki z jednej strony, więc tymi wypustkami w kierunku
plastykowego boku gniazda. - W/g zdjęcia trzy czerwone kable od góry.
 Je się tak własnie dziwnie wkłada - lekko pod kątem aby wlazły te wypustki
w szpary w plastiku i poten prostujesz i w dół.

pozdrofka

--
Henry(k)
Mail <-> Rot13