?podstawy? informatyki - proszę o pomoc

Autor: M. \ <sepu_at_USUNTOgazeta.pl>
Data: Sun 10 Dec 2006 - 14:50:44 MET

Jeżeli nawet to jest NTG to i tak bywa tu dużo osób, więc na pewno któraś
zna !podstawy! informatyki i pomoże mi, za co z góry dziękuję

Mam do wykonania następujące zadanie:
--przeliczyć liczby z systemu dziesiętnego na dwójkowy i szesntastkowy
(umiem to zrobić dla liczb całkowitych - a co z ułamkami??)
--wyznaczyć błąd bezwzględny i względny części ułamkowej przy rozwinięciu na
n bitach
--określić cechę i mantysę dla całej liczby binarnej oraz dla samej części
ułamkowej.

Proszę o odpowiednie linki (sam nie potrafiłem znaleźć dostatecznie dużo
informacjii)

It has removed 971 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!