Re: [NTG} switch/splitter component HDTV

Autor: Piotr Wozniacki <p.wozniacki_at_wp.pl>
Data: Sun 10 Dec 2006 - 13:06:18 MET

"PAndy" <pandrw_cutthis_@poczta.onet.pl> wrote in message
news:elfegl$7bu$1@news.onet.pl...

> "Piotr Wozniacki" <p.wozniacki@wp.pl> wrote in message
>
> Poszukaj switchy dla VGA - maja parametry wiecej niz potrzebne - byc mzoe
> bedziesz musial zrobic sobie kabelki 3xRCA na RGB VGA (zwykle przejscie) =
> mozesz kupic kableki BNC RGB z jednej strony zakonczone wtyczka VGA a z
> drugiej BNC (3, 4 lub 5) - wykorzystujesz tylko 3 sygnaly i mozesz
> spokojnie podpiac to tak:
>
> Y = G
> Pb = B
> Pr = R

Switche do VGA jakie znam działają w drugą stronę, to znaczy rozdzialają
jeden sygnał wejściowy z PC na kilka monitorów. Proszę, podaj link do
takiego switcha, jaki masz na myśli.

Ja w międzyczasie pomyślałem, czy nie wystarczyłby zwykły, pasywny,
mechaniczny przełącznik 3x3RCA->1x3RCA, taki jak do sygnału A/V (żólty video
composite i biały/czerwony stereo audio), np:

http://www.satserwis.pl/pokaz.php?nazwa=oferta/34/3442.dat

Czy taki przełącznik nie załatwiłby sprawy? W jaki sposób miałby ograniczyć
pasmo component?