Re: udostępnienie OkiPage 8w litle z XP do win 98

Autor: Ciechor <ciechor_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 10 Dec 2006 - 12:44:15 MET

Witam
Jezeli mogłby Pan doładniej opisac jak to zrobic byłbym bardzo widzieczny.
Nie jestem wielkim specem od sieci, wogole od komputerow
Do tej pory kiedy w sieci pracowały tylko kompy po win 98 było to dziecinnie
proste>
Dodam ze chodzi o drukarkę OkiPage 8w litle
Zgory dziekuje za okazana pomoc
Ciechor

Użytkownik "rexhunt" <balbalr@interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
Nie