Re: cicha obudowa

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 10 Dec 2006 - 10:45:36 MET

PSYLO napisał(a):

> Grube blachy = minimalizacja drgań = cisza :-)

Prawda!
Mam Modecoma EX-2. Bydle tanie było i nie potrzebowałem ładnej obudowy
bo jej nie widze. Ale za to słysze, dyski wpadają w takie drgania ze
ciągle słysze miarowe buczenie.
ostatnio kupiłem IBM ze sklepu z kompami używanymi. myślałem zenie
bedzie problemu go zanieść. Rety to bydle ważyło chyba ze 15kg! Blach
naprawdę grube za to.. Cicho jak makiem zasiał!

--
Szukam pracy, coś przy naprawie komputerów - rejon Warszawa.