Re: Projektor Panasonic PT-L501E

Autor: wojtek <photoman_at_o2.pl>
Data: Sat 09 Dec 2006 - 21:21:32 MET

> Witam.
> Planuje zakup jakiegos uzywanego projektora na allegro.
> Planuje ogladac na nim filmy z kompa
> W zwiazku z tym mam do was pare zapytowan :
>
> 1. Czy przepracowany czas lampy 1800h to duzo????
> 2.Ile zazwyczaj lampy wytrzymuja???
>
> Czy Panasonic PT-L501E to dobry sprzet???
> http://www.allegro.pl/item147406465_projektor_panasonic_pt_l501e_okazja_650zl.html
>
> Dzieki za informacje i okazana pomoc

Witam

1800 to całkiem sporo, ja uzywam infocusa x1, i generalnie staram sie
zupelnie nie oszczedzac, ogladam oczywiscie filmy, dosc czesto TV, i po 3,5
roku mysle ze jak na warunki domowe intensywnego uzytkowania, licznik lampy
wyswietla 1100h. Z reszta widac ze on nie byl specjalnie dobrze traktowany,
jakas dziura wypalona ... Ja bym nie ryzykowal :)

Pozdrawiam WOjtek