Re: pietnuje laptopy firmy HP

Autor: ZZ <someone_at_indigo.ie>
Data: Sat 09 Dec 2006 - 21:00:26 MET

"ptaszeek" <zapytaj@mnie.pl> wrote in message
news:457adefe$1@news.home.net.pl...

> to prawda, kolega ma po prostu klopoty ze swoim laptopem i nieodpowiednia
> konfiguracja

well - pisze chwilowo z inego komputera - przepraszam, pomylilem sie i
mialo
byc Mbps - secundo - zainstalowalem najnowsze chyba sterowniki pod ta karte
i nadal jest qpa - stawiam laptopa METR od routera, NetStumbler pokazuje
SUPER SYGNAL - pasek idzie pomiedzy 10-20 db - a w okienku polaczenia
sieciowego [Status] mam [Speed] rowna 11 Mbps (i nie wnikam ile to
teroetycznie jest) kiedy taki Dell ma 54Mbps !!!?

Testowo do rutera podpinam laptopa Dell na kablu (skretce) i probuje
kopiowac z niego pliki (Dell -> kablem -> rooter -> wifi -> moj HP)
no i okazuje sie ze 100MB zip kopiuje sie 15 minut !!!
w okienku polaczenia sieciowego [Status] zaczyna sie taniec - predkosc
skacze od 1 do 11Mbps (co sekunda, np. 5.5Mbps, 2Mbps)
oba laptopy sa nieruchome, leza kolo rootera i poza kopiowaniem
nic innego nie robia - skad wiec te zmiany predkosci ????????

moje przypuszczenia - sypie sie moja karta wifi, sypie sie rooter (no ale
wtedy Dell tez by mial problem), zastanawiam sie tez czy to nie wina kilku
sieci ktore pojawily sie ostatnio w sasiedztwie (i maja silny sygnal, miedzy
30-40 db w NetStumblerze) albo jakiegos pajeczarza ktory wlamal sie na
moj rooter (ale musial by byc bardzo sprytny, obserwuje diode polaczenia
wifi i nie mruga, musial by i to jakos obejsc) Mialem juz podobne przypadki
wczesniej ale po kilku restartach na ogol karta zalapywala... Niestety jest
coraz gorzej... Grupowicz "usenet user" podpowiada sprawdzenie przesteru
i dropow, przyznam ze nie wiem co to takiego, poczytam przez niedziele i jak
zakumam to sprawdze, czekam na porady co jeszcze innego sprawdzic ??!!

Zz /aka Zomo