ASUS M2N-E HELP

Autor: Witek <sk-victor_at_wp.pl>
Data: Sat 09 Dec 2006 - 19:27:50 MET

Witam
Mam straszny problem. Mam płyę ASUS M2N-E, dwa dyski 250GB S-ATA2. Chodził
na tym WinXP, bez problemu, instalowany już kilka razy, zawsze bezproblemowo
(czytałem o problemach u innych z dyskami 250GB) Ostatnio sformatowałem
partycje C: i zaistalowałem Winde. Po statnim restarcie komputer niby
normalnie sie uruchamia, ale zostaje napisWINDOWS i wędrujący pasek i
tyle..... Próbowałem wszystkiego, zmieniałem biosy na nowsze starsze,
odpinałem reszte napędów, wymieniałem pamięcie , zmieniałem porty SATA,
podmieniłem dysk.... i nic. Uruchomić sie potrafi jedynie w trybie
awaryjnym. Czy kroś sie spotkał z czymś takim ????? POMOCY
Pozdrawiam