konfiguracja komputera od zera- co polecacie?

Autor: Anax WRC <westa75_at_interia.pl>
Data: Sat 09 Dec 2006 - 17:51:35 MET

hej,
od dwoch lat dzieki laptopowi nie jestem w temacie stacjonarek wogole
obeznany tak wiec prosze o mala pomoc. Potrzebuje zlozyc od podstaw
stacjonarke, ktora pociagnie bez problemu corela, photoshopa, offica,
internet, dodatkowym atutem bylaby mozliwosc dania sobie rady z renderingiem
w 3dstudio i archicadzie. Ponadto standardowo jakies filmy i moze srednio
wymagajace gry. Do tego potrzebowalbym monitor lcd np 17-19 cali.
Dzwiek moze isc z plyty glownej, ponadto dobrze by bylo gdyby plyta miala
serial (podlaczenie plotera). Z przodu czytnik kart, nagrywarka dvd, obudowa
z usb z przodu, dysk ok 250 GB. Ram ok 1GB.Karta sieciowa (moze byc na
plycie). Przydalaby sie karta telewizyjna.

Bardzo prosze o wstepna wycene, bo jak przegladam konfigurator na np
www.arest.pl to nawet nie wiem jaka plyta do czego. Wydaje mi sie ze nie
potrzebuje jakiejs mega maszyny za 5000k, tak wiec prosze o okreslenie w
zasadzie co by mi w pelni wystarczylo wlasnie do ww. zastosowan.
Nie okreslam wysokosci kasy na to przeznaczonej bo chcialbym zeby wymagania
okreslily cene:)

pozdawiam z nadzieja na konkretne info:)
Anax