Podkladka + slizgacze do MX1000

Autor: RudeBoy <g.kopec_at_SPAM_BLOKdobaku.pl>
Data: Sat 09 Dec 2006 - 17:10:07 MET

Witam!

Musze sie zwrocici do Was o porade w zakupie podkladki pod mysz.
Smieszne pytanie co? :) Mam mysz Logitecha MX1000 i kocham ta mysz jest
genialna (poza slabym aku). Wszystko bylo by swietnie tylko uwazam,
porusza sie po padzie ze zbyt duzymi oporami. Mysz teraz porsza sie po
podkladce PCV (reklamowka home.pl) sprawdzala sie ona swietnie z musza
kulkowa ale na MX1000 daje zaduze opory przez swoja chropowata
powierzchnie przez co mysz porusza sie skokowo i nie mam zadnego pozytku
z wysokiej rozdzielczosci lasera MX1000. Duzo pracuje nad grafika i
potrzebuje bardzo duzej precyzji ruchow, dlatego wlasnie zakupilem MX1000.
Podpowiedzcie jaka podkladke kupic i ew slizgacze aby ten szczur nabral
lekkosci ruchu. Dobrze by bylo jakby ta podkladka byla niewielka,
niekoniecznie prostokatna.
Nie wiem kto jest liderem w tej dziedzinie. Kiedys uzywalem podkladki
pcv firmy Fellows byla bardzo dobra ale w zasadzie taka sama jak ta co
mam teraz czyli chropowata.

pozdrawiam i dziekuje za rady

RudeBoy