[NTG} switch/splitter component HDTV

Autor: Piotr Wozniacki <p.wozniacki_at_wp.pl>
Data: Sat 09 Dec 2006 - 15:00:01 MET

Witam,

Pewnie NTG, ale z moim PC ma związek:) Otóż mam monitor 1920x1200 z jednym
wejściem komponent, do którego chciałbym się podłączać z 3 urządzeniami
(karta graficzna z wyściem HDTV, tuner "N" oraz kamera HDV). Widziałem
switche/splittery HDMI, ale ja potrzebuję component - zna ktoś?

Wiem, że nowe amplitunery to oferują, ale tylko te droższe mają w opisie
wyraźnie oznaczone jako HDTV (pasmo >50 MHz). Te tańsze mają pasmo 30 MHz,
czy to przeniesie sygnał 1080i?

Piotr