Re: Jak rozebrac Toshibe satellite a80

Autor: Remik <remik.kurtz_at_interia.pl>
Data: Sat 09 Dec 2006 - 14:07:46 MET

Samotnik napisał(a):

> Może to Ci coś podpowie: http://irisvista.com/tech/index.htm

Dzieki. Pomoglo. Tylko jednej rzeczy nigdy nie zdialem i tu byl problem.
Dla tych ktorzy beda to robic tak jak ja, nie zapomnijcie sciagnac
oslonki klawiatury wg ww podanego linka.
Dzieki, teraz pisze juz po wyczyszczeniu laptopa. Jak widac wszystko
smiga. Nawet wiatrak sie wyciszyl. Zreszta nie ma sie co dziwic. Kurzu
tam bylo tone chyba.
Pozdrawiam. Remik_K