Re: abit i p3

Autor: beny_hill <beny_hill.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 09 Dec 2006 - 13:14:01 MET

hatschi <no@mail.pl> napisał(a):

> kolejnej nocy znowu nie wstal. Plyta to Abit SA6, Procesor PIII 800Mhz,
> pamieci na 100Mhz, Bede wdzieczny za podzielenie sie ew. pomyslami ;)

 Mam podobną płytę, Abit SA6R (czyli wersja RAID),pracuje od młodości
 z PIII 800MHz, pamięci 133MHz, bez upgrade BIOSU.

 Jedyny problem to konieczność wymiany kondensatorów elektrolitycznych
 i przy okazji zasilacza, po 3-latach pracy.
 Na początek radzę sprawdzić kondensatory na płycie i w zasilaczu.

 Próby ustawienia BIOS-u należy zaczynać od defaultowych wartości,
 jezeli po kolejnej zmaianie nie wystartuje to można zresetować
 ustawienia (dla tej płyty) przez naciśnięcie klawisza INS (jeśli mnie
 pamięć nie zawodzi).