Re: monitor 16:9 VS Matrox G400

Autor: abbo <answer_at_on.usenet>
Data: Sat 09 Dec 2006 - 11:17:45 MET

Użytkownik "Soniak" <areob@op.pl> napisał w wiadomości
news:elcr31$54a$1@news.onet.pl...
> Witam,
> Wlasnie nabylem nowy monitor LCD firmy LG
> Jest to 19 calowa maszyna - Panoramiczna 16:9
>

> Nie mam pojecia jak mozna ustawic odpowiednio parametry ( rozdzielczosc)
> aby urzywac 100% monitora, ale zeby np. zdjecia dalo sie ogladac w ich
> rzeczywistej postaci. Jednym slowem jak ustawic na karcie Matrox G 400
> rozdzielczosc ktora obsluzy 16:9 bez znieksztalcen.

Witam
Rozumiem, że standardowe sterowniki do karty nie pozwalają na ustawienie
odpowiedniej rozdzielczości.

Spróbuj użyć tego narzędzia:
ftp://ftp.matrox.com/pub/mga/prog/mtstu40409.zip

Kiedyś używałem tej karty ale z niepanoramicznym monitorem. Nie używałem
więc tego narzędzia, ale jest to nieoficjalny "tweak utility" od Matroxa
służący m.in.
do ustawiania rozdzielczości panoramicznych na starszych kartach.

--
abbo