Re: pietnuje laptopy firmy HP

Autor: ZOMO <fuckonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 09 Dec 2006 - 02:31:35 MET

"Andrea" <nospam@nospam.pl> wrote in message news:eld32h$mn0$2@opal.futuro.pl...

> A może to raczej wina połączenia z internetem? ;>

bzdura - wspollokator z "kiepskim" lapem Della nie ma zadnego problemu z uzyskaniem
pelnych 54K, a Broadbendowska karta ma nieststy humory (nie po raz pierwszy, ale
zawsze albo zalapie albo walcze do skutku za pomoca kilkunastu restartow..)
bywa ze karta nie potrafi nawet zaliczyc tych 24K gdy postawie lapa metr od rootera!!!
ogolnie kicha i nie wiem czy wina sprzetowa czy programowa (chociaz mam tak juz
na kolejnym przeinstalowanym WinXP) - Net Stumbler pokazuje ze sygnal pojawia sie
i zanika z czastotliwoscia ok. 2x na sekunde.... nie mam pojecia co moze byc przyczyna
(chinscy wyrobnicy skladajacy produkty Broadbanda pod Shanghajem ???)

Zomo