[Irlandia o2] Modem 3G windows x64

Autor: |3eR|<0 <._at_.>
Data: Sat 09 Dec 2006 - 01:09:02 MET

Witam. Mieszkam w irlandii. zakupilem sobie modem 3g do lapropa. Mam pecete
i windowsa XP x64. Kupiłem przejscowke do PCMCIA na PCI. Przejsciówkę
zainstalowałem i działa. Podłączułem modemik na 3G w sieci irlandziej O2.
Instaluje ten modemik zgodnie z instrukcją nagle pojawia sie komunikat. "the
software you are instaling has not passed windows logo. testing to verify it
compactiobility version of windows."

czy ten zajefajny modemik nie ma sterwoników do windy xp x64 . napisane jest
tylko to ze obsluguje 98 me 2000 xp ale nie ma nic o x64 .

Co moge zrobic. Jesli mam instalowac windows xp zwyklego to .........brak mi
slow..... przeviez windowx x64 jest juz od 2005 i te irlandzkie mlotki
powinny juz wydac sterowniki na x64.

HELP.