Re: Obudowa serwerowa

Autor: uC <uC_at_bla.bla>
Data: Fri 08 Dec 2006 - 22:02:17 MET

"Piotr" <p@p.pl> wrote in message news:elbul2$sdf$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Ok a pod plyty intelowskie - konkretnie S5000VSA Sata warto jest brac
> dedykowane intelowskie obudowy?
> Czy tez cos w stylu chiefteca?
> Zeby to wydolilo np 2 xeony dual core 5130
>
> Nie wiem na ktore rozwiazanie sie zdecydowac - czy na platforme intelowska
> czy amd - potrzebny mi sprzet do odpalania wirtualnych maszyn - na nich
> smiga oracle na linuxie i aplikacje klienckie w javie na windowsach.

Co to znaczy wydolilo? Przeciez obudowa nie ma "mocy"! Chodzi Ci o zasilacz?
Jezeli tak, to ja kupilem wersje bez zasilacza a zasilacz osobno (Tagan
Easycon U15, 580 W).

Dedykowane obudowy na pewno sa dobrze zaprojektowane ale na pewno drozsze.
Zobacz jak wyglodaja obie od srodka, jakie maja mozliwosci rozbudowy,
montowania wiatrakow, itp itd i sam zdecyduj.
Pzdr.,

--
uC
www.ultracode.eu