Re: Obudowa serwerowa

Autor: uC <uC_at_blabla.bla>
Data: Fri 08 Dec 2006 - 14:34:06 MET

"p0li" <p0li@poczta.onet.pl> wrote in message
news:1kbt1flg3c1hi$.dlg@p0li.z.dialoga...

> chieftec z serii bx

Tez polecam, mimo ze to "amatorska" obudowa. Mam w niej (wersja big tower)
Tyan'a Thunder K8WE, 8 x HDD w tym SCSI 15k rpm (dobrze chlodzone!), 2 x
wentylatory wyciagowe 12 cm i jest cool jak na te pieniadze!
Pamietaj, ze do Opteronow AMD zaleca zasilacz z wentylatorem od dolu co daje
bardzo dobra cyrkulacje powietrza.

Pzdr.,
uC
www.ultracode.eu