Re: Chcę kupić laptopa

Autor: greifswald <greifswald951_at_wp.pl>
Data: Fri 08 Dec 2006 - 13:15:22 MET

Pawel napisał(a):
> A może coś takiego:
> Acer TravelMate 4233NWLMi
> Intel Core 2 Duo T5500 1.66GHz FSB 667MHz L2-2048KB
> 100 GB SATA

Wielkie dzięki za propozycje, ale po "filtrowaniu grup dyskusyjnych
doszedłem do wniosku że lepiej nie inwestować w acery (mimo że
mają chyba najlepszą konfigurację sprzętową w stosunku do ceny). W
zasadzie zdecydowałem się na toshibę Satellite L30-134
Numer katalogowy : PSL33E-00E010PL

http://ce.computers.toshiba-europe.com/cgi-bin/ToshibaCSG/jsp/productPage.do?LNG=20&service=CE&PRODUCT_ID=123108&toshibaShop=false

DVD RW
60GB
WIFI
512 RAM
WINDOWS XP
GWARANCJA JEDNOROCZNA
Za ok. 2550 zł
Z tego co czytałem Toshiby są dość solidne a ich ewentualne braki
są niezbyt uciążliwe (jak za taką cenę).