Re: panel z usb 2.0 i slotem kart sd

Autor: Dominik & Co <Dominik.Alaszewski_at_wytnijmniegazeta.pl>
Data: Fri 08 Dec 2006 - 10:10:39 MET

zulu napisał(a):
> czy ktos z was widzial panele przednie do komputera,
> ktore mialyby wyprowadzenie gniazd usb 2.0 (przynajmniej
> dwoch) i slot kart (przynajmniej sd) ... niestety nie wiem
> jak nazwac cos takiego, zeby mi wyskoczylo w google
> albo w ceneo ... jak mozecie to nazwac lub podeslac linkę
> to dzięki ...

Ja widziałem a nawet nabyłem- multiczytnik plus "przedłużka
z gniazdem usb (tu czy 1.1 czy 2.0 zależy raczej
od kontrolera, to wszak tylko kabel) jako panel 3,5 cala.
Ale tylko 1 gniazdko usb.

Znalazłem tak: http://www.allegro.pl/search.php?string=czytnik+kart&category=2&country=1
i patrzyłem na obrazki ;-)

--