Re: Koszty instalacji systemu.. ile wziasc za usluge?

Autor: Aikus <aikus_at_wypat.ze.spamem.maupapocztakropkafm>
Data: Fri 08 Dec 2006 - 08:19:14 MET

Marcin wrote:
> ile mozna wziasc za pelna instalacje windowsa xp, wszytskie aktualizacje XP
> wgranie wszelkich wymaganych standartowych programow, open office,
> programow do edycji, przegladania grafiki, dzwieku, wymaganych najnowszych
> sterownikow
> oraz wszelkiego niezbednego oprogramowania tak aby oddac komputer pod klucz
> po zakonczeniu konfigurowania i optymalizacji windowsa?
> dodam iz praca ta srednio zajmuje okolo 4-max 6godzin

Tak czytam i czytam co tu niektorzy wypisuja i wlos mi sie na glowie
jezy... z drugiej strony przestaje sie dziwic dlaczego ja i moi koledzy
po fachu tak malo zarabiamy...Srodowisko ITcznikow poprostu samo siebie
za malo ceni... Ja pierdziele ... koszmar...
Powiem tak: Jesli ktos pojdzie z kompem do firmy informatycznej, to
godzina pracy informatyka w takiej firmie kosztuje od 150 do 450 zlotych
(abstrachuje od tego ile z tego dostaje sam informatyk).
Jesli robisz to sam, nie jestes firma, absolutne minimum to 50zl/h.
Oczywiscie zakladajac warunki idealne: Robisz kompa dla kogos obcego, i
w miare bogatego. Bo jak robisz dla kogos bliskiego, biednego, albo dla
jakiegos dziecka kogos bliskiego, szkoly, domu dziecka i tak dalej...
... kurcze no to wiadomo, ze robisz za usmiech...

--
Pozdrowienia!
Aik http://strony.aster.pl/aikus