Re: Chcę kupić laptopa

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Thu 07 Dec 2006 - 23:40:19 MET

greifswald napisał(a):
> Oczywiście że "googlowałem" ale większość ocen acera to zwykłe
> epitety i dlatego szukałem opinii użytkowników "zaawansowanych" w
> pracy z tym sprzętem. Chciałem je poznać bo dla jednego
> niedopuszczalny jest np. zły układ klawiatury, a dla drugiego
> przeszkodą nie będzie np. pękająca obudowa i słaby wyświetlacz

Jest tak jak pisałem - jakość wykonania bardzo słaba, awaryjność tak
wysoka że wiele sklepów w ogóle tego nie chce sprzedawać a serwis w
Czechach taki, że najgorszemu wrogowi nie życzyłbym współpracy z tymi
"fachowcami" naciągaczami.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: