Brother HL2030

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Thu 07 Dec 2006 - 22:46:25 MET

Wiem wiem drukarka niskich lotów i przenaczenia domowego.. ale.. Mimo
wszystko dostaje juz apopleksji od niej. Łapie albo kilak kartek na raz
albo nie umie sobie zawinac kartki podajnik wypcha mi kartke przez
szufladę, albo nie moze przewinąć sie pod tonerem i zwija się w
harmonijkę, albo co najgorsze włazi mi w miejsce emisji lasera i laser
smazyw tym miejscu że kartka już sie żołta robi i jest bardzo gorac a-
co jest do jasnej anielki! potrzebuje wydrukować 5 stron, słownie pięc.
Jednak to nie jest mozłiwe . A ręcznie nie moge wkąłdac bo nigdy nie
włoże równo 5 kartek pod rzad. Pomocy! czy da się ja jakoś recznie
naprawić inaczej niż młotkiem? Bo już chyba tylo tam metoda mi pozostała.
Maci jakieś pomysły? nie po to kupiłem drukarke by drukować po ludziach!