Re: Koszty instalacji systemu.. ile wziasc za usluge?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Thu 07 Dec 2006 - 21:07:24 MET

"34ferdek" napisał:

> 30-35zl max

Czyli 5 - 8,75 zł za godzinę?
A pisali, że to w marketach wyzyskuje się pracowników...
Za 30 - 35 zł to mi nawet SP Lock-a nie chcą ściągnąć w punkcie obok.
Do Marcina: jeśli robisz to tak, jak opisujesz, to powinieneś krzyknąć ok.
100 PLN. Ewentualna korekta w górę lub w dół zależy od miejscowości, stopnia
zażyłości z klientem i jego statusu finansowego, warunków odbioru itp. Ja
ostatnio obgrywałem 2 komputery w Warszawie, za "standalone" wziąłem 80 PLN,
za "internetowy" 120 PLN plus dwie dychy za dowóz. I te 120 PLN starczyło
akurat na naprawę pralki - wymiana czegoś, co wyglądało na kondensator, pół
godziny roboty. Obgranie (sumienne) komputera jest chyba nieco bardziej
skomplikowane i czasochłonne od odkręcenia 6 śrub i wymiany czegoś, co z
daleka wygląda na sfajczone?

--
JoteR
"Ja tu mam etat inkwizytora." (APW na pl.comp.os.ms-windows.win9x)