Re: Monitor gasnie - laptop

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Thu 07 Dec 2006 - 20:02:47 MET

> Witam
> Mam problem z monitorem w laptopie, mam nadzieję, że coś mi doradzicie.
> Po włączeniu laptopa pojawia się czasem obrazek firmowy, czasem ekran
> windowsowki, po czym obraz gaśnie. Zdarza się też, że w ogóle nic sie nie
> pokazuje, ale komputer się na pewno włącza.
> Nie mam pojęcia co się z nim stało... Możecie mi coś doradzić? Czy można
> to jakoś naprawić??
> Pozdrawiam - Agnieszka

Mam to samo w dość starym laptopie.
Powodem jest najprawdopodobniej taśma. U mnie wystarczy poruszać ekranem i
"zaskakuje". Jeśli masz gwarancję to oczywiście leć do serwisu - niech tam
się martwią, jak to naprawić. I mam prośbę - napisz w tym wątku, co zrobili,
żeby usunąć usterkę. Ja gwarancji nie mam więc musiałem przywyknąć po
prostu.

MN