Dodawanie w kodzie U1

Autor: Łukasz Głuch <lukasz-gluch_at_o2.pl>
Data: Tue 05 Dec 2006 - 17:37:37 MET

Mam taki problem mam zsymulować dodawanie 3 liczb w kodzie U1, a dokładniej
napisać program do tego, pierwsza wersję napisałem ale nie za bardzo wiem
czy dobrze przerobiłem tabelę:

| A | B | C | P |
------------------
| 0 | 0 | 0 | 0 |
| 1 | 0 | 1 | 0 |
| 0 | 1 | 1 | 0 |
| 1 | 1 | 0 | 1 |

A oraz B odpowiednie składniki sumy
C wynik
P przeniesienie

to jest tabela dodawania ja ją przerobiłem w taki sposób że program sprawdza
po kolei równoważne bity obu liczb jak również przeniesienie wejściowe
(startuje z wyzerowanym przeniesieniem) i w zależności jakie są te parametry
generuje wynik oraz nowe przeniesienie (zapisywane zamiast starego):

WEJSCIE | WYJSCIE
| A | B | P | C | P' |
----------------------
| 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| 0 | 0 | 1 | 1 | 0 |
| 0 | 1 | 1 | 0 | 1 |
| 0 | 1 | 0 | 1 | 0 |
| 1 | 1 | 0 | 0 | 1 |
| 1 | 1 | 1 | 0 | 1 |
| 1 | 0 | 1 | 0 | 1 |
| 1 | 0 | 0 | 1 | 0 |

i teraz z powyższej tabeli wyprowadziłem przypadki danych wejściowych dla
których wyjście się nie zmienia

WEJSCIE | WYJSCIE
| A | B | P | C | P' |
----------------------
| 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |

| 0 | 0 | 1 | 1 | 0 |
| 0 | 1 | 0 |
| 1 | 0 | 0 |

| 0 | 1 | 1 | 0 | 1 |
| 1 | 1 | 0 |
| 1 | 1 | 1 |
| 1 | 0 | 1 |

proszę sprawdźcie czy to dobrze zrobiłem bo od tej tabeli zależy prawidłowa
praca tego programu jeżeli tu coś zrype to wyjdzą inne wynik, wiem bo już
raz tu znalazłem błąd.

Z góry dzięki.
Pozdrawiam